Speciálněpedagogické minimum pro učitele : co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami /
[Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostat...
Hlavní autor: | Bittmannová, Lenka |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Pasparta,
[2019]
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02084nam a2200301 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 51072 | ||
005 | 20231211230927.0 | ||
008 | 190308s2019----xr ---------u-------cze-d | ||
020 | |a 978-80-88290-14-8 |q (brož.) : |c 290.00 Kč | ||
040 | |a HOG504 |e AACR2 |9 1 |b cze | ||
080 | |a 376 | ||
100 | 1 | |a Bittmannová, Lenka |7 osa2016926700 |4 aut |9 67032 | |
245 | 1 | 0 | |a Speciálněpedagogické minimum pro učitele : |b co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami / |c Lenka Bittmannová a kol |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Pasparta, |c [2019] | ||
300 | |a 157 s. : |b il., portréty ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Terminologické slovníky | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | 2 | |a [Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupovat. Někdy se ale může jednat o první, nebo novou zkušenost s takovým žákem. Pak je potřeba mít k dispozici nejen teoretické informace, ale hlavně příklady z praxe, které jim pomohou při řešení různých situací. Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat ...] | |
650 | 0 | 4 | |a Výchova a vzdělávání |9 2642 |
653 | |a pedagogika |a lékařství |a sociologie |a děti |a vývojové poruchy |a metody |a zkušenosti |a příručky | ||
910 | |a HOG504 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |c 51072 |d 51072 | ||
993 | |0 0 |1 323200437239 |2 udc |4 0 |6 KY_371 |7 0 |9 71846 |a 290.00 |b 0 |c 437239 |d 2019-06-01 |e 4 |f DOSP |g KY 371 |h 205.00 |l DOSP |m 1 |r 2024-04-25 |s 2024-03-28 |t 5 |w 2019-10-24 |y KN |