Speciálněpedagogické minimum pro učitele : co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami /

[Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostat...

Celý popis

Hlavní autor: Bittmannová, Lenka
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Pasparta, [2019]
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02084nam a2200301 a 4500
001 51072
005 20231211230927.0
008 190308s2019----xr ---------u-------cze-d
020 |a 978-80-88290-14-8  |q (brož.) :  |c 290.00 Kč 
040 |a HOG504  |e AACR2  |9 1  |b cze 
080 |a 376 
100 1 |a Bittmannová, Lenka  |7 osa2016926700  |4 aut  |9 67032 
245 1 0 |a Speciálněpedagogické minimum pro učitele :  |b co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami /  |c Lenka Bittmannová a kol 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Pasparta,  |c [2019] 
300 |a 157 s. :  |b il., portréty ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Terminologické slovníky 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 2 |a [Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupovat. Někdy se ale může jednat o první, nebo novou zkušenost s takovým žákem. Pak je potřeba mít k dispozici nejen teoretické informace, ale hlavně příklady z praxe, které jim pomohou při řešení různých situací. Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat ...] 
650 0 4 |a Výchova a vzdělávání  |9 2642 
653 |a pedagogika  |a lékařství  |a sociologie  |a děti  |a vývojové poruchy  |a metody  |a zkušenosti  |a příručky 
910 |a HOG504 
942 |c KN 
999 |c 51072  |d 51072 
993 |0 0  |1 323200437239  |2 udc  |4 0  |6 KY_371  |7 0  |9 71846  |a 290.00  |b 0  |c 437239  |d 2019-06-01  |e 4  |f DOSP  |g KY 371  |h 205.00  |l DOSP  |m 1  |r 2024-04-25  |s 2024-03-28  |t 5  |w 2019-10-24  |y KN