Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku /
Monografie vychází z odborné práce autorky - je členěna na část teoretickou a praktickou. První část práce přibližuje problematiku čtenářské gramotnosti a s ohledem na vybrané výstupy mezinárodní výzkumu PIRLS se pokouší vyvozovat závěry využitelné v českém školním prostředí. Praktická část práce uc...
Hlavní autor: | Metelková Svobodová, Radana |
---|---|
Korporativní autor: | Ostravská univerzita. Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky Anglicky |
Vydáno: |
Ostrava :
Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
On-line přístup: |
Obsah |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02465nam a2200397 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 56524 | ||
005 | 20231211231412.0 | ||
008 | 180222s2013----xr ---------u-------cze-d | ||
020 | |a 978-80-7464-451-1 |q (váz.) : |c 289.00 Kč | ||
040 | |a HOG504 |e AACR2 |9 1 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze |a eng | |
080 | |a 028.01 | ||
080 | |a 373.3 | ||
080 | |a 37.012 | ||
080 | |a 37.011/.012 | ||
080 | |a 371.2 | ||
100 | 1 | |a Metelková Svobodová, Radana |7 mzk2008463819 |4 aut |9 74063 | |
245 | 1 | 0 | |a Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku / |c Radana Metelková Svobodová |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Ostrava : |b Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, |c 2013 | ||
300 | |a 257 s. : |b il., faksim. ; |c 25 cm | ||
500 | |a Nad názvem: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě | ||
500 | |a Na rubu titulní strany: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, katedra českého jazyka a literatury s didaktikou | ||
500 | |a Obsahuje anglické resumé | ||
500 | |a Anglické resumé | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | 2 | |a Monografie vychází z odborné práce autorky - je členěna na část teoretickou a praktickou. První část práce přibližuje problematiku čtenářské gramotnosti a s ohledem na vybrané výstupy mezinárodní výzkumu PIRLS se pokouší vyvozovat závěry využitelné v českém školním prostředí. Praktická část práce uceleně shrnuje výsledky tří specifických vysokoškolských výzkumů realizovaných v letech 2010, 2011 a 2013. Jejím hlavním záměrem je prezentovat dosažené výstupy a současně poukázat na aktuální situaci v edukační realitě Moravskoslezského kraje | |
650 | 0 | 4 | |a Výchova a vzdělávání. Výuka. Výcvik. Volný čas. |9 66671 |
653 | |a vzdělávání |a výchova |a čtení |a čtenářská gramotnost |a základní školy |a pedagogický výzkum |a ověřování znalostí |a učebnice |a monografie | ||
710 | 2 | |a Ostravská univerzita. |b Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou |4 aut |9 74064 | |
856 | 4 | |u http://www.obalkyknih.cz/file/toc/81073/pdf |y Obsah | |
901 | |b 9788074644511 |f 1. vyd. |o 20140305 | ||
910 | |a HOG504 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |c 56524 |d 56524 | ||
993 | |0 0 |1 323200435774 |4 0 |6 KY_37 |7 0 |9 77562 |a 289.00 |b 0 |c 435774 |d 2019-06-01 |e 1 |f DOSP |g KY 37 |h 261.00 |i ABZ Knihy, a.s. |l DOSP |r 2022-05-24 |s 2022-05-16 |t 5 |w 2019-10-24 |y KN |v V |