Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku /

Monografie vychází z odborné práce autorky - je členěna na část teoretickou a praktickou. První část práce přibližuje problematiku čtenářské gramotnosti a s ohledem na vybrané výstupy mezinárodní výzkumu PIRLS se pokouší vyvozovat závěry využitelné v českém školním prostředí. Praktická část práce uc...

Celý popis

Hlavní autor: Metelková Svobodová, Radana
Korporativní autor: Ostravská univerzita. Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Anglicky
Vydáno: Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2013
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
On-line přístup: Obsah
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02465nam a2200397 a 4500
001 56524
005 20231211231412.0
008 180222s2013----xr ---------u-------cze-d
020 |a 978-80-7464-451-1  |q (váz.) :  |c 289.00 Kč 
040 |a HOG504  |e AACR2  |9 1  |b cze 
041 0 |a cze  |a eng 
080 |a 028.01 
080 |a 373.3 
080 |a 37.012 
080 |a 37.011/.012 
080 |a 371.2 
100 1 |a Metelková Svobodová, Radana  |7 mzk2008463819  |4 aut  |9 74063 
245 1 0 |a Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku /  |c Radana Metelková Svobodová 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Ostrava :  |b Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta,  |c 2013 
300 |a 257 s. :  |b il., faksim. ;  |c 25 cm 
500 |a Nad názvem: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě 
500 |a Na rubu titulní strany: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, katedra českého jazyka a literatury s didaktikou 
500 |a Obsahuje anglické resumé 
500 |a Anglické resumé 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 2 |a Monografie vychází z odborné práce autorky - je členěna na část teoretickou a praktickou. První část práce přibližuje problematiku čtenářské gramotnosti a s ohledem na vybrané výstupy mezinárodní výzkumu PIRLS se pokouší vyvozovat závěry využitelné v českém školním prostředí. Praktická část práce uceleně shrnuje výsledky tří specifických vysokoškolských výzkumů realizovaných v letech 2010, 2011 a 2013. Jejím hlavním záměrem je prezentovat dosažené výstupy a současně poukázat na aktuální situaci v edukační realitě Moravskoslezského kraje 
650 0 4 |a Výchova a vzdělávání. Výuka. Výcvik. Volný čas.  |9 66671 
653 |a vzdělávání  |a výchova  |a čtení  |a čtenářská gramotnost  |a základní školy  |a pedagogický výzkum  |a ověřování znalostí  |a učebnice  |a monografie 
710 2 |a Ostravská univerzita.   |b Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou  |4 aut  |9 74064 
856 4 |u http://www.obalkyknih.cz/file/toc/81073/pdf  |y Obsah 
901 |b 9788074644511  |f 1. vyd.  |o 20140305 
910 |a HOG504 
942 |c KN 
999 |c 56524  |d 56524 
993 |0 0  |1 323200435774  |4 0  |6 KY_37  |7 0  |9 77562  |a 289.00  |b 0  |c 435774  |d 2019-06-01  |e 1  |f DOSP  |g KY 37  |h 261.00  |i ABZ Knihy, a.s.  |l DOSP  |r 2022-05-24  |s 2022-05-16  |t 5  |w 2019-10-24  |y KN  |v V