Strategický marketing : strategie a trendy : strategické plánování /
Publikace uznávané autorky se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strateg...
Hlavní autor: | Jakubíková, Dagmar, 1948- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2008
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Expert
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Dospělé oddělení
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
323200424297 | 424297 | KY 339 | (neuvedeno) | Dostupné | 5x |