Strategický marketing : strategie a trendy : strategické plánování /

Publikace uznávané autorky se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strateg...

Celý popis

Hlavní autor: Jakubíková, Dagmar, 1948-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2008
Vydání: 1. vyd.
Edice: Expert
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Dospělé oddělení

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
323200424297 424297 KY 339 (neuvedeno) Dostupné 5x