Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů /

Hlavní autor: Hague, Paul
Další autoři: Jungmann, Vilém, Klíma, Petr, Jirásek, Ondřej
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Computer Press, 2003
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Business Books
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Dospělé oddělení

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
323200414259 414259 KY 339 (neuvedeno) Dostupné 1x