Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku? : pohled do konkrétních základních škol /

Příručka pro pedagogy nebo pedagogické pracovníky, kteří se setkávají s inkluzí na školách. Příručka se věnuje velmi diskutovanému a probíranému tématu - inkluzi na českých a slovenských základních školách. Čtenář se dozvídá co se vlastně pojmem inkluze rozumí, jak ji vysvětlit, co obnáší a jakými c...

Celý popis

Hlavní autor: Vorlíček, Radek
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Červený Kostelec : Pavel Mervart, 2019
Témata:
Konspekt: 316.4
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 03388nam a2200769 i 4500
001 97566
003 CZ PrSKC
005 20200130040158.0
007 ta
008 191021s2019 xr a f 001 0 cze
999 |c 97566  |d 97566 
020 |a 9788074653872  |q (brožováno) 
040 |a ABA001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
044 |a xr 
072 7 |a 316.4  |x Sociální procesy  |9 18 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a 37.091.252  |2 MRF 
080 |a 316.454.54  |2 MRF 
080 |a 316.77  |2 MRF 
080 |a (=214.58)-053.2  |2 MRF 
080 |a 316.347  |2 MRF 
080 |a 316.4.063.3  |2 MRF 
080 |a 364.624.4  |2 MRF 
080 |a 37.013.42:001.891  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (437.6)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Vorlíček, Radek  |7 jo20191054270  |4 aut  |9 1192 
245 1 0 |a Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku? :  |b pohled do konkrétních základních škol /  |c Radek Vorlíček 
246 1 4 |a Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku :  |b pohled do konkrétních škol 
264 1 |a Červený Kostelec :  |b Pavel Mervart,  |c 2019 
300 |a 322 stran :  |b ilustrace (některé barevné) ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky 
520 |a Příručka pro pedagogy nebo pedagogické pracovníky, kteří se setkávají s inkluzí na školách.  |b Příručka se věnuje velmi diskutovanému a probíranému tématu - inkluzi na českých a slovenských základních školách. Čtenář se dozvídá co se vlastně pojmem inkluze rozumí, jak ji vysvětlit, co obnáší a jakými cestami ji prosazovat. Na různé formy inkluze je zde pohlíženo na příkladech několika konkrétních základních škol. Poslední kapitola je věnována závěru a výstupu z celého výzkumu. Kniha je určena všem, nejen odborným pracovníkům. 
546 |a popsáno česky 
648 7 |a 2015-2016  |7 ch967342  |2 czenas  |9 1193 
648 7 |a 2014-2020  |7 ch967325  |2 czenas  |9 1194 
650 0 7 |a základní školy  |7 ph116795  |z Česko  |9 1195 
650 0 7 |a základní školy  |7 ph116795  |z Slovensko  |9 1196 
650 0 7 |a školní třídy  |7 ph332181  |9 1197 
650 0 7 |a sociální interakce  |7 ph125790  |9 851 
650 0 7 |a sociální komunikace  |7 ph116206  |9 1198 
650 0 7 |a romské děti  |7 ph125208  |9 1199 
650 0 7 |a etnicita  |7 ph120007  |9 1200 
650 0 7 |a sociální inkluze  |7 ph214680  |9 1201 
650 0 7 |a sociální vyloučení  |7 ph164936  |9 1202 
650 0 7 |a sociálněpedagogický výzkum  |7 ph659002  |y 2014-2020  |9 1203 
650 0 9 |a elementary schools  |z Czechia  |9 1204 
650 0 9 |a elementary schools  |z Slovakia  |9 1205 
650 0 9 |a school classes  |9 1206 
650 0 9 |a social interaction  |9 855 
650 0 9 |a communication  |9 1207 
650 0 9 |a Romani children  |9 1208 
650 0 9 |a ethnicity  |9 1209 
650 0 9 |a social inclusion  |9 1210 
650 0 9 |a social exclusion  |9 1211 
650 0 9 |a social educational research  |y 2014-2020  |9 1212 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |9 367 
655 9 |a monographs  |9 368 
910 |a HOG504 
942 |c KN  |6 _ 
993 |0 0  |1 323205089053  |4 0  |6 KY_37  |7 0  |9 128169  |a 225.00  |b 0  |c 5089163  |d 2020-01-13  |e 3  |f DOSP  |g KY 37  |i Team Library  |l DOSP  |m 3  |p 107/2019  |r 2024-04-23  |s 2024-01-12  |t 5  |w 2020-01-13  |x 107/2019  |y KN