Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku? : pohled do konkrétních základních škol /
Příručka pro pedagogy nebo pedagogické pracovníky, kteří se setkávají s inkluzí na školách. Příručka se věnuje velmi diskutovanému a probíranému tématu - inkluzi na českých a slovenských základních školách. Čtenář se dozvídá co se vlastně pojmem inkluze rozumí, jak ji vysvětlit, co obnáší a jakými c...
Hlavní autor: | Vorlíček, Radek |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Červený Kostelec :
Pavel Mervart,
2019
|
Témata: | |
Konspekt: | 316.4 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 03388nam a2200769 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 97566 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20200130040158.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 191021s2019 xr a f 001 0 cze | ||
999 | |c 97566 |d 97566 | ||
020 | |a 9788074653872 |q (brožováno) | ||
040 | |a ABA001 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 316.4 |x Sociální procesy |9 18 | |
080 | |a 373.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.252 |2 MRF | ||
080 | |a 316.454.54 |2 MRF | ||
080 | |a 316.77 |2 MRF | ||
080 | |a (=214.58)-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 316.347 |2 MRF | ||
080 | |a 316.4.063.3 |2 MRF | ||
080 | |a 364.624.4 |2 MRF | ||
080 | |a 37.013.42:001.891 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (437.6) |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Vorlíček, Radek |7 jo20191054270 |4 aut |9 1192 | |
245 | 1 | 0 | |a Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku? : |b pohled do konkrétních základních škol / |c Radek Vorlíček |
246 | 1 | 4 | |a Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku : |b pohled do konkrétních škol |
264 | 1 | |a Červený Kostelec : |b Pavel Mervart, |c 2019 | |
300 | |a 322 stran : |b ilustrace (některé barevné) ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Terminologický slovník | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky | ||
520 | |a Příručka pro pedagogy nebo pedagogické pracovníky, kteří se setkávají s inkluzí na školách. |b Příručka se věnuje velmi diskutovanému a probíranému tématu - inkluzi na českých a slovenských základních školách. Čtenář se dozvídá co se vlastně pojmem inkluze rozumí, jak ji vysvětlit, co obnáší a jakými cestami ji prosazovat. Na různé formy inkluze je zde pohlíženo na příkladech několika konkrétních základních škol. Poslední kapitola je věnována závěru a výstupu z celého výzkumu. Kniha je určena všem, nejen odborným pracovníkům. | ||
546 | |a popsáno česky | ||
648 | 7 | |a 2015-2016 |7 ch967342 |2 czenas |9 1193 | |
648 | 7 | |a 2014-2020 |7 ch967325 |2 czenas |9 1194 | |
650 | 0 | 7 | |a základní školy |7 ph116795 |z Česko |9 1195 |
650 | 0 | 7 | |a základní školy |7 ph116795 |z Slovensko |9 1196 |
650 | 0 | 7 | |a školní třídy |7 ph332181 |9 1197 |
650 | 0 | 7 | |a sociální interakce |7 ph125790 |9 851 |
650 | 0 | 7 | |a sociální komunikace |7 ph116206 |9 1198 |
650 | 0 | 7 | |a romské děti |7 ph125208 |9 1199 |
650 | 0 | 7 | |a etnicita |7 ph120007 |9 1200 |
650 | 0 | 7 | |a sociální inkluze |7 ph214680 |9 1201 |
650 | 0 | 7 | |a sociální vyloučení |7 ph164936 |9 1202 |
650 | 0 | 7 | |a sociálněpedagogický výzkum |7 ph659002 |y 2014-2020 |9 1203 |
650 | 0 | 9 | |a elementary schools |z Czechia |9 1204 |
650 | 0 | 9 | |a elementary schools |z Slovakia |9 1205 |
650 | 0 | 9 | |a school classes |9 1206 |
650 | 0 | 9 | |a social interaction |9 855 |
650 | 0 | 9 | |a communication |9 1207 |
650 | 0 | 9 | |a Romani children |9 1208 |
650 | 0 | 9 | |a ethnicity |9 1209 |
650 | 0 | 9 | |a social inclusion |9 1210 |
650 | 0 | 9 | |a social exclusion |9 1211 |
650 | 0 | 9 | |a social educational research |y 2014-2020 |9 1212 |
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |9 367 | |
655 | 9 | |a monographs |9 368 | |
910 | |a HOG504 | ||
942 | |c KN |6 _ | ||
993 | |0 0 |1 323205089053 |4 0 |6 KY_37 |7 0 |9 128169 |a 225.00 |b 0 |c 5089163 |d 2020-01-13 |e 3 |f DOSP |g KY 37 |i Team Library |l DOSP |m 3 |p 107/2019 |r 2024-04-23 |s 2024-01-12 |t 5 |w 2020-01-13 |x 107/2019 |y KN |