Metody výzkumu médií /

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické...

Celý popis

Hlavní autor: Trampota, Tomáš, 1974-
Další autoři: Vojtěchovská, Martina, 1974-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2010
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Dospělé oddělení

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
323200432927 432927 KY 316 (neuvedeno) Dostupné 1x