Metody výzkumu médií /
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické...
Main Author: | Trampota, Tomáš, 1974- |
---|---|
Other Authors: | Vojtěchovská, Martina, 1974- |
Format: | Book |
Language: | Česky |
Published: |
Praha :
Portál,
2010
|
Edition: | Vyd. 1. |
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: |
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). |
---|---|
Physical Description: |
293 s. ; il. : 21 cm |
ISBN: |
978-80-7367-683-4 : |