Marketingová komunikace / [získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání] ; [jazyková korektura Veronika Macková] ; [vnitřní úprava Vladimír Ludva] ; [rejstřík René Kašík] ; [odpovědný redaktor Ondřej Jirásek]
Autor: Foret, Miroslav
Vydáno: (2003)
Jak co nejlépe získávat nové spolupracovníky pro MLM : [mimořádné nabídky a postupy pro rychlý start] /
Uloženo v:
Hlavní autor: | Schreiter, Tom |
---|---|
Další autoři: | Adámek, Jan, Loupová, Hana, Rottová, Marta, Alman, Jiří |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Alman,
1998
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
-
Marketingová komunikace / [získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání] ; [jazyková korektura Veronika Macková] ; [vnitřní úprava Vladimír Ludva] ; [rejstřík René Kašík] ; [odpovědný redaktor Ondřej Jirásek]
Autor: Foret, Miroslav
Vydáno: (2003) -
Jak být nejlepší v systému MLM : jak se prostřednictvím výcviku propracovat až na vrchol jednoho z nejrychleji rostoucích oborů ... /
Autor: Kalench, John
Vydáno: (1995) -
Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace, net-work marketingové organizace /
Vydáno: (1997) -
Jak stvořit pecku na trhu /
Autor: Berger, Jonah
Vydáno: (2013) -
Emoce v marketingu. jak oslovit srdce zákazníka /
Autor: Vysekalová, Jitka, 1941-
Vydáno: (2014)