Emoce v marketingu. jak oslovit srdce zákazníka /

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli - od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie.

Hlavní autor: Vysekalová, Jitka, 1941-
Další autoři: Pokorný, Milan
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2014
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Dospělé oddělení

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
323200428399 428399 KY 339 (neuvedeno) Vypůjčeno
do: 7. 6. 2024
3x