Emoce v marketingu. jak oslovit srdce zákazníka /

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli - od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie.

Hlavní autor: Vysekalová, Jitka, 1941-
Další autoři: Pokorný, Milan
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2014
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01262nam a2200253 a 4500
001 59660
005 20231211231658.0
008 140224s2014----xr ---------u-------cze-d
020 |a 978-80-247-4843-6  |q (váz.) :  |c 495.00 Kč 
040 |a HOG504  |e AACR2  |9 1  |b cze 
100 1 |a Vysekalová, Jitka,  |d 1941-  |7 jk01151219  |4 aut  |9 77651 
245 1 0 |a Emoce v marketingu. jak oslovit srdce zákazníka /  |c Jitka Vysekalová a kolektiv ; odpovědný redaktor Milan Pokorný 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2014 
300 |a 289 s. :  |b il. ;  |c 25 cm 
500 |a Obsahuje barevné ilustrace, fotografie, grafy 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 2 |a Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli - od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. 
653 |a marketing  |a reklama  |a propagace  |a prodej  |a psychologie  |a emoce  |a využití  |a případové  |a studie  |a komunikace 
700 1 |a Pokorný, Milan  |4 red  |9 77652 
910 |a HOG504 
942 |c KN 
999 |c 59660  |d 59660 
993 |0 0  |1 323200428399  |4 0  |6 KY_339  |7 0  |9 80887  |a 495.00  |b 0  |c 428399  |d 2019-06-01  |e 3  |f DOSP  |g KY 339  |h 412.59  |i Bookretail s. r. o.  |l DOSP  |m 3  |q 2024-06-07  |r 2024-03-26  |s 2024-03-26  |t 5  |w 2019-10-24  |y KN  |v V