Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky /

Publikace přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy,...

Celý popis

Hlavní autor: Vysekalová, Jitka, 1941-
Další autoři: Komárková, Růžena, Herzmann, Jan, Herink, Ondřej, Pokorný, Milan
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2007
Vydání: 3., rozš. a aktualiz. vyd.
Edice: Expert
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Dospělé oddělení

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
323200420860 420860 KY 339 (neuvedeno) Dostupné 3x