Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky /
Publikace přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy,...
Hlavní autor: | Vysekalová, Jitka, 1941- |
---|---|
Další autoři: | Komárková, Růžena, Herzmann, Jan, Herink, Ondřej, Pokorný, Milan |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2007
|
Vydání: | 3., rozš. a aktualiz. vyd. |
Edice: |
Expert
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Publikace přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, informace o působení barev, příklady používaných psychologických metod a technik. |
---|---|
Fyzický popis: |
294 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii a rejstřík |
ISBN: |
978-80-247-2196-5 |