Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky /

Publikace přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy,...

Celý popis

Hlavní autor: Vysekalová, Jitka, 1941-
Další autoři: Komárková, Růžena, Herzmann, Jan, Herink, Ondřej, Pokorný, Milan
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2007
Vydání: 3., rozš. a aktualiz. vyd.
Edice: Expert
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Publikace přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, informace o působení barev, příklady používaných psychologických metod a technik.
Fyzický popis: 294 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN: 978-80-247-2196-5