Reklama v češtině, čeština v reklamě /
Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její j...
Hlavní autor: | Čmejrková, Světla, 1950- |
---|---|
Další autoři: | Matoušková, Svatava |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Voznice :
Leda,
2000
|
Vydání: | Vyd. 1 |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Dospělé oddělení
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
323200421377 | 421377 | KY 811.162.3 | (neuvedeno) | Dostupné |