Reklama v češtině, čeština v reklamě /
Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její j...
Hlavní autor: | Čmejrková, Světla, 1950- |
---|---|
Další autoři: | Matoušková, Svatava |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Voznice :
Leda,
2000
|
Vydání: | Vyd. 1 |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit. Klade otázku místa reklamy v našem životě, v systému našich hodnot i v našem jazykovém podvědomí. Publikace je určena jak odborníkům lingvistům, pedagogům, pracovníkům v reklamě a marketingu, tak i laickým čtenářům, kteří se s reklamou každodenně setkávají, a je i vhodnou příručkou mediální výchovy ve školách. |
---|---|
Popis jednotky: |
Anglické resumé |
Fyzický popis: |
260 s. ; 21 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje literaturu a jmenný a věcný rejstřík |
ISBN: |
80-85927-75-6 : |