Reklama v češtině, čeština v reklamě /

Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její j...

Full description

Main Author: Čmejrková, Světla, 1950-
Other Authors: Matoušková, Svatava
Format: Book
Language: Česky
Published: Voznice : Leda, 2000
Edition: Vyd. 1
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Dospělé oddělení

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Location Status Výpůjčky
323200421377 421377 KY 811.162.3 (neuvedeno) Available