Reklama v češtině, čeština v reklamě /
Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její j...
Main Author: | Čmejrková, Světla, 1950- |
---|---|
Other Authors: | Matoušková, Svatava |
Format: | Book |
Language: | Česky |
Published: |
Voznice :
Leda,
2000
|
Edition: | Vyd. 1 |
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Dospělé oddělení
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Location | Status | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
323200421377 | 421377 | KY 811.162.3 | (neuvedeno) | Available |