Reklama v češtině, čeština v reklamě /

Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její j...

Celý popis

Hlavní autor: Čmejrková, Světla, 1950-
Další autoři: Matoušková, Svatava
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Voznice : Leda, 2000
Vydání: Vyd. 1
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02047nam a2200301 a 4500
001 63214
005 20231211232000.0
008 101102s2000----xr ---------u-------cze-d
020 |a 80-85927-75-6 :  |c 250.00 
040 |a HOG504  |e AACR2  |9 1  |b cze 
080 |a 811.162.3 
080 |a 316 
080 |a 81'38 
100 1 |a Čmejrková, Světla,  |d 1950-  |7 jn20010309845  |4 aut  |9 82152 
245 1 0 |a Reklama v češtině, čeština v reklamě /  |c Světla Čmejrková ; odpovědná redaktorka Svatava Matoušková 
250 |a Vyd. 1 
260 |a Voznice :  |b Leda,  |c 2000 
300 |a 260 s. ;  |c 21 cm 
500 |a Anglické resumé 
504 |a Obsahuje literaturu a jmenný a věcný rejstřík 
520 2 |a Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit. Klade otázku místa reklamy v našem životě, v systému našich hodnot i v našem jazykovém podvědomí. Publikace je určena jak odborníkům lingvistům, pedagogům, pracovníkům v reklamě a marketingu, tak i laickým čtenářům, kteří se s reklamou každodenně setkávají, a je i vhodnou příručkou mediální výchovy ve školách. 
650 0 4 |a Reklama a propagace  |9 81232 
653 |a reklama  |a čeština  |a jazyk  |a stylistika  |a masmédia  |a rozbory  |a působení  |a psychologie  |a postupy  |a metody  |a analýzy  |a propagace  |a marketing  |a reklamní strategie  |a psychologie reklamy  |a reklama 
700 1 |a Matoušková, Svatava  |4 red  |9 82153 
910 |a HOG504 
942 |c KN 
999 |c 63214  |d 63214 
993 |0 0  |1 323200421377  |4 0  |6 KY_8111623  |7 0  |9 84670  |a 250.00  |b 0  |c 421377  |d 2019-06-01  |e 0  |f DOSP  |g KY 811.162.3  |h 226.20  |i Bauerová Leona, Dvořákova 3, 586 01 Jihl  |l DOSP  |r 2020-07-27  |t 5  |w 2019-10-24  |y KN  |v B