Emoce v marketingu. jak oslovit srdce zákazníka /
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli - od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie.
Hlavní autor: | Vysekalová, Jitka, 1941- |
---|---|
Další autoři: | Pokorný, Milan |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2014
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli - od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. |
---|---|
Popis jednotky: |
Obsahuje barevné ilustrace, fotografie, grafy |
Fyzický popis: |
289 s. : il. ; 25 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografické odkazy |
ISBN: |
978-80-247-4843-6 |